Případová studie: NOTIX dodal České spořitelně řešení pro migraci klientů stávajícího internetového bankovnictví Servis24 do nového internetového bankovnictví George. Migrace zahrnovala dvě vlny. V první vlně se migrovali klienti retailového bankovnictví, v druhé vlně se migrovali klienti malého a střední korporátního bankovnictví.
V krátkém čase bylo potřeba přenést klienty ze starého internet bankingu do nového řešení George. Projekt migrace byl výzvou hned z několika důvodů:
Řešení se skládá z klientské části „migračního wizardu“ a z pobočkové části „checklist“. Celé řešení je silně integrované na další aplikace a systémy ČS.
Díky spolupráci týmů České spořitelny a NOTIX a s využitím migračního řešení se podařilo převést včas celou klientskou bázi České spořitelny do nového internetového bankovnictví George.
Pro všech více než 1,4 milionu retailových klientů se zároveň podařilo zajistit potřebné změny ve smluvních dokumentacích vč. převedení na nový bezpečnostní model identit.
Sběr dat a analýza záznamů z tiskových úloh v návaznosti na bankovní procesy. Monitoring událostí tiskových procesů, vyhodnocování byznysových dat a generování reportů pro byznys útvary.
Cílem projektu bylo získat konsolidované klientské data pro jejich využití v procesních aplikacích. Konsolidace a indexování klientských behaviorálních údajů proběhla pomocí fulltext indexování na platformě Elastic. Jako zdroj dat bylo využito několik bankovních systémů.
DoCo – dokumentová komponenta – přichází jako zjednodušení integrace dokumentů z DMS a spisové služby do jednotlivých aplikací. Data jsou kvůli performance a dostupnosti na jednom místě online replikována do Elasticsearch, na kterou je postavené REST API DoCo pro přístup k metadatům dokumentů.
Cílem projektu byla stabilizace a performance optimalizace řešení spisové služby, která je postavená nad DMS Documentum. Byla vytvořena vrstva cache, která se skládá z REST API fasády a perzistence dat do Elasticsearch, která se vyznačuje rychlým a stabilním vyhledáváním
NOTIX dodával mobilní aplikaci pro podporu vzdělávacího programu Abeceda peněz České spořitelny. V rámci Abecedy peněz podporuje ČS finanční gramotnost dětí a digitální vzdělávání seniorů, pomáhá v jejich rozvoji, sebejistotě a lepším rozhodování v oblasti financí.
Pro dynamické zapínání/vypínání funkcí aplikací a jejich jednodušší nasazování a provoz používá ČS platformu Split.io. NOTIX doplnil tuto platformu o napojení na Azure AD a monitoring, zajistil její ostestování a uvedení do ostrého provozu v kontejnerizované infrastruktuře České spořitelny.
NOTIX dodal České spořitelně řešení pro migraci klientů stávajícího internetového bankovnictví Servis24 do nového internetového bankovnictví George. Migrace zahrnovala dvě vlny. V první vlně se migrovali klienti retailového bankovnictví, v druhé vlně se migrovali klienti malého a střední korporátního bankovnictví.
NOTIX dodal České spořitelně komplexní řešení centrálního log managementu na technologii Elasticsearch. Výrazně se zkrátila doba analýzy a řešení provozních incidentů a současně se snížily kapacitní požadavky na týmy aplikační podpory.